Reklamacje

Reklamacje

Informacje ogólne

  • Odpowiedzialność za wady towarów spoczywa na nas przez okres 24 miesięcy.
  • Reklamacji nie podlegają:
    • uszkodzenia mechaniczne, np. obtarcia lub uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania obuwia do stopy,
    • uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,
    • wygoda obuwia oraz systemy pneumatyczne,
    • uszkodzenia elementów ozdobnych, np. zamków, zdobień, guzików,
    • naturalne zużycie obuwia,
    • odbarwienia wnętrza obuwia ze skór naturalnych, np. pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia,
    • odbarwienia skarpet itp. w obuwiu wykonanym na naturalnej podszewce.
  • Zasadność reklamacji ocenia Rzeczoznawca z Polskiej Izby Przemysłu Skórzanego / specjalność obuwnictwo.
  • Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  • Po uznaniu reklamacji zaproponujemy naprawę obuwia, a jeżeli nie będzie ona możliwa, wymienimy wadliwą parę na nową. Jeśli zarówno naprawa jak i wymiana okażą się niemożliwe do zrealizowania, zwrócimy pieniądze.
  • W przypadku uznania reklamacji zwrócimy także koszty poniesione w związku odesłaniem do nas reklamowanego towaru. Koszt ten określamy na podstawie cennika przesyłek priorytetowych Poczty Polskiej.

Jak złożyć reklamację

  • Wypełnij formularz reklamacji.
    Jeżeli nie masz pod ręka drukarki, oczywiście możesz spisać te same informacje na zwykłej kartce papieru. Tylko nie zapomnij się podpisać :)
  • Zapakuj reklamowany produkt.
    Pamiętaj, że odsyłane obuwie powinno być czyste. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz oraz dowód zakupu (np. paragon lub fv).
  • Odeślij paczkę na adres:

    Butsklep Sp. z o.o.
    ul. Garażowa 4/17
    02-651 Warszawa