Reklamacje
Informacje ogólne
- Odpowiedzialność za wady towarów spoczywa na nas przez okres 24 miesięcy.
- Reklamacji nie podlegają:
- uszkodzenia mechaniczne, np. obtarcia lub uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania obuwia do stopy,
- uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,
- wygoda obuwia oraz systemy pneumatyczne,
- naturalne zużycie obuwia,
- odbarwienia wnętrza obuwia ze skór naturalnych, np. pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia,
- odbarwienia skarpet itp. w obuwiu wykonanym na naturalnej podszewce.
- Zasadność reklamacji ocenia Rzeczoznawca z Polskiej Izby Przemysłu Skórzanego / specjalność obuwnictwo.
- Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Po uznaniu reklamacji zaproponujemy naprawę obuwia, a jeżeli nie będzie ona możliwa, wymienimy wadliwą parę na nową. Jeśli zarówno naprawa jak i wymiana okażą się niemożliwe do zrealizowania, zwrócimy pieniądze.
- W przypadku uznania reklamacji zwrócimy także koszty poniesione w związku odesłaniem do nas reklamowanego towaru.
- W sytuacji, gdy towar jest niezgodny z umową, Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą uprzywilejowanym może także złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy dostawy, gdy:
- Sprzedawca odmówił wymiany towaru zgodnie z żądaniem Klienta;
- Sprzedawca nie dokonał wymiany towaru w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Klienta o braku zgodności z umową;
- brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
- brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie do umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w ustawie o prawach konsumenta;
- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta;
– z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
Jak złożyć reklamację
- Możesz skorzystać z naszego formularza reklamacji.
Jeżeli nie masz pod ręka drukarki, oczywiście możesz spisać te same informacje na zwykłej kartce papieru. Tylko nie zapomnij się podpisać :) - Zapakuj reklamowany produkt.
Pamiętaj, że odsyłane obuwie powinno być czyste. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz oraz dowód zakupu (np. paragon lub fv). - Odeślij paczkę na adres:
Butsklep Sp. z o.o.
ul. Garażowa 4/17
02-651 Warszawa