Reklamacje
Informacje ogólne
- Odpowiedzialność za wady towarów spoczywa na nas przez okres 24 miesięcy.
- Reklamacji nie podlegają:
- uszkodzenia mechaniczne, np. obtarcia lub uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania obuwia do stopy,
- uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji,
- wygoda obuwia oraz systemy pneumatyczne,
- uszkodzenia elementów ozdobnych, np. zamków, zdobień, guzików,
- naturalne zużycie obuwia,
- odbarwienia wnętrza obuwia ze skór naturalnych, np. pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia,
- odbarwienia skarpet itp. w obuwiu wykonanym na naturalnej podszewce.
- Zasadność reklamacji ocenia Rzeczoznawca z Polskiej Izby Przemysłu Skórzanego / specjalność obuwnictwo.
- Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Po uznaniu reklamacji zaproponujemy naprawę obuwia, a jeżeli nie będzie ona możliwa, wymienimy wadliwą parę na nową. Jeśli zarówno naprawa jak i wymiana okażą się niemożliwe do zrealizowania, zwrócimy pieniądze.
- W przypadku uznania reklamacji zwrócimy także koszty poniesione w związku odesłaniem do nas reklamowanego towaru. Koszt ten określamy na podstawie cennika przesyłek priorytetowych Poczty Polskiej.
Jak złożyć reklamację
- Możesz skorzystać z naszego formularza reklamacji.
Jeżeli nie masz pod ręka drukarki, oczywiście możesz spisać te same informacje na zwykłej kartce papieru. Tylko nie zapomnij się podpisać :) - Zapakuj reklamowany produkt.
Pamiętaj, że odsyłane obuwie powinno być czyste. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz oraz dowód zakupu (np. paragon lub fv). - Odeślij paczkę na adres:
Butsklep Sp. z o.o.
ul. Garażowa 4/17
02-651 Warszawa