Regulamin sklepu ButSklep.pl
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z internetowego sklepu znajdującego się pod adresem www.butsklep.pl.
Akceptacja postanowień niniejszego regulaminu jest warunkiem dokonania zakupów w sklepie internetowym www.butsklep.pl.
§ 1. Zastosowanie
- 1. Witryna znajdująca się pod adresem www.butsklep.pl jest sklepem internetowym i służy do prowadzenia sprzedaży na odległość za pośrednictwem sieci Internet.
- 2. Prowadzącą sklep internetowy www.butsklep.pl – zwany dalej „Sklepem”, jest Spółka Butsklep Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Garażowej 4 lok. 17, 02-651 Warszawa, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000473170, NIP: 521-365-37-63, REGON: 146838253, e-mail: [email protected], tel.: 800 703 007.
- 3. Niniejszy regulamin stosuje się do umów sprzedaży zawieranych między:
- a. spółką Butsklep Sp. z o.o. – zwana dalej „Sprzedawcą”, a
- b. nabywcami jej produktów – osobami składającymi zamówienie – zwanymi dalej „Klientami”.
- 4. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej i jest skierowane wyłącznie do konsumentów albo do przedsiębiorców.
- 5. Przepisy dotyczące obowiązków Sprzedawcy zawierającego z Klientem umowę na odległość, zasady i tryb zawierania oraz odstąpienia od takiej umowy wynikające z Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) mają zastosowanie do Klientów będących konsumentami, chyba, że wskazano wyraźnie w treści niniejszego regulaminu, że należy je stosować także dla osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (zwanej dalej: „przedsiębiorcą uprzywilejowanym”).
- 6. Sprzedaż w Sklepie prowadzona jest tylko na terenie Polski, sprzedaż poza granicami Polski możliwa jest pod warunkiem wcześniejszego porozumienia się ze Sprzedawcą.
- 7. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z zapewnieniami Sklepu, podawanymi przy ich opisach oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
§ 2. Opisy i zdjęcia produktów
- 1. Sprzedawca udostępnia Klientom ogólną informację o produktach znajdujących się na stronie Sklepu, zawierającą opis produktu zgodnie z informacjami rozpowszechnianymi przez producenta lub dystrybutora.
- 2. Wygląd, w szczególności kolor produktów prezentowanych na stronie internetowej Sklepu może nieznacznie odbiegać od rzeczywistego wyglądu tych produktów w granicach właściwych dla rozbieżności występujących pomiędzy rzeczywistym wyglądem danej rzeczy a jej wyglądem na zdjęciu.
§ 3. Informacje o koncie Klienta
- 1. Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie trzech kolejnych kroków przez Usługobiorcę – (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji, (2) kliknięciu pola „Załóż konto” oraz (3) potwierdzeniu chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany automatycznie na podany adres poczty elektronicznej. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Usługobiorcy: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz hasło. W wypadku Usługobiorców niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
- 2. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub też pisemnie na adres: ul. Garażowa 4 lok. 17, 02-651 Warszawa.
§ 4. Składanie zamówień
- 1. Zamówienia są przyjmowane przez Sklep za pośrednictwem strony www.butsklep.pl 7 dni w tygodniu 24h na dobę, realizowane natomiast (kompletowane i wysyłane) we wszystkie dni robocze.
- 2. Bieżąca obsługa Klientów prowadzona jest w dni robocze w godzinach od 9.00 do 19.00, w sobotę w godzinach od 10.00 do 16.00, pod numerem telefonu: 800 703 007 oraz mailowo pod adresem: [email protected]
- 3. Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Zamawiam i płacę” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
- 4. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
- 5. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówień:
- a. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z par. 4 Regulaminu.
- b. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- 6. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz (2) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.
- 7. W trakcie składania zamówienia, jak i rejestracji konta w Sklepie, Klient jest zobowiązany do podania odpowiadających prawdzie danych, które będą wykorzystywane przez Sprzedawcę w celu realizacji zamówień. W przypadku powzięcia wątpliwości co do prawidłowości danych, Sprzedawca może poprosić o ich potwierdzenie drogą telefoniczną lub elektroniczną. W przypadku stwierdzenia, że podane dane są nieprawdziwe, niekompletne lub zawierają istotne błędy uniemożliwiające realizację zamówienia, Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wstrzymania realizacji zamówienia do czasu wyjaśnienia wątpliwości.
- 8. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczana jest ograniczona liczba produktów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania produktów przeznaczonych do tego typu sprzedaży.
- 9. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny, a na życzenie Klienta również faktura VAT. Warunkiem otrzymania faktury jest zaznaczenie tego w odpowiednim miejscu w formularzu oraz podanie danych koniecznych do wystawienia faktury, wskazanych w formularzu.
§ 5. Ceny
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
§ 6. Warunki płatności i dostawy
- 1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
- a. płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki;
- b. płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
- c. płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej https://www.payu.pl.
- 2. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu PayU.pl. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi: PayU.pl – spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, kapitał zakładowy w wysokości 4.000.000 zł w całości opłacony, NIP: 779-23-08-495.
- 3. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 14 dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 14 dni roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
- a. w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
- b. w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
- 4. Zamówiony towar wraz z dowodem zakupu (oryginał faktury lub paragon) wysyłany jest na adres podany przez Klienta podczas składania zamówienia.
- 5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie produktów lub opóźnienie w dostawie spowodowanym błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.
- 6. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane Klient może odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz zachować kopię protokołu.
§ 7. Wymiana towaru
- 1. Istnieje możliwość wymiany niewłaściwie dobranego rozmiaru obuwia na inny w terminie 100 dni od dnia dostarczenia obuwia Klientowi.
- 2. W przypadku chęci skorzystania z wymiany obuwia Klient powinien skontaktować się ze Sklepem, podać nr zamówienia lub imię i nazwisko, rozmiar obuwia na wymianę oraz wybrać jeden z dwóch dostępnych i darmowych sposobów dostawy do Sklepu - kurier DHL/UPS lub paczkomaty InPost.
- 3. Jeżeli wskazane przez Klienta obuwie będzie dostępne, to Sklep dokona rezerwacji oraz poinformuje o tym Klienta.
- 4. Odsyłając obuwie do Sklepu za pomocą:
- a. kuriera DHL/UPS, Sklep wyśle Klientowi w wiadomości e-mail etykietę zwrotną, która należy dołączyć do przesyłki,
- b. paczkomatów InPost, należy postępować według komunikatów odstępnych na stronie szybkie zwroty.pl/Butsklep. Wymienione obuwie zostanie wysłane na poprzednio wskazany adres Klienta, na koszt Sklepu.
- 5. Odsyłany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania.
- 6. Sklep prosi o nie zaklejanie oryginalnych pudełek w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia pudełka.
- 7. Istnieje również możliwość wymiany towaru na inny, znajdujący się w ofercie Sklepu. Chęć wymiany należy zgłosić e-mailowo na adres [email protected]
§ 8. Reklamacja
- 1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą uprzywilejowanym, jeżeli sprzedany Produkt nie jest zgodny z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.). Dla pozostałych Klientów odpowiedzialność Sprzedawcy za wady fizyczne i prawne rzeczy została określona w Kodeksie cywilnym (w szczególności art. 556 i n.).
- 2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt zgodny z umową. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności Produktu z umową oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.
- 3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- a. pisemnie na adres: Butsklep Sp. z o.o., ul. Garażowa 4 lok. 17, 02-651 Warszawa;
- b. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected];
- 4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- 5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą uprzywilejowanym zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
- 6. Klient, który wykonuje uprawnienia przysługujące mu w związku z brakiem zgodności Produktu z umową, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Garażowa 4 lok. 17, 02-651 Warszawa. W przypadku Klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą uprzywilejowanym koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, a w pozostałych przypadkach koszt dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
§ 9. Prawo odstąpienia od umowy
- 1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, każdy Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą uprzywilejowanym może w terminie 14 dni od umowy odstąpić – Sklep przedłuża możliwość skorzystania z tego uprawnienia do 100 dni – bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem:
- a. kosztów wyboru sposobu dostarczenia towaru innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę – w tym przypadku Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi kosztów dodatkowych, zwrócony zostanie koszt zgodnie z najtańszym sposobem dostawy,
- b. kosztów bezpośredniego zwrotu rzeczy Sprzedawcy.
- 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia odebrania towaru przez Klienta lub wskazaną przez Klienta inną osobę trzecią inną, niż przewoźnik, a w przypadku, gdy:
- a. na zakupiony towar składa się wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin 100 dni liczony jest od dnia dostarczenia ostatniej rzeczy, partii lub części,
- b. Klientowi dostarczane jest wiele rzeczy przez czas oznaczony, termin 100 dni liczony jest od dostarczenia Klientowi pierwszej rzeczy.
- 3. Klient może odstąpić od umowy składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu może być złożone w szczególności na piśmie i wysłane na adres Sklepu: Butsklep Sp. z o.o., ul. Garażowa 4 lok. 17, 02-651 Warszawa.
- 4. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą, a jeżeli Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą uprzywilejowanym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
- 5. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Zwrot płatności następuje w taki sam sposób, jakiego użył Klient chyba, że Klient zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- 6. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- 7. Klient ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
- 8. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- 9. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- 10. Zwroty towaru powinny być kierowane na adres: Butsklep Sp. z o.o., ul. Garażowa 4 lok. 17, 02-651 Warszawa. Do odsyłanego towaru należy dołączyć kopię paragonu lub faktury lub dokumentu zamówienia lub w inny sposób udokumentować zakup towaru.
- 11. Wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego może skorzystać Klient znajduje się tutaj.
§ 10. Ochrona danych osobowych
- 1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w href="https://www.butsklep.pl/polityka_cookies-a">polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Sprzedawcy).
§ 11. Postanowienia końcowe
- 1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 02.01.2023
- 2. Sklep może dokonać zmian w niniejszym Regulaminie, przy czym zmiana dokonywana jest poprzez umieszczenie nowej treści Regulaminu na stronach Sklepu z wyraźnym określeniem daty, kiedy nowy Regulamin wchodzi w życie. Informacja o planowanej zmianie Regulaminu pojawi się na stronie Sklepu na 7 dni przed zamieszczeniem zmian.
- 3. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
- 4. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców/Klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
- 5. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 121), a w przypadku Klientów będących konsumentami dodatkowo przepisy Ustawy o prawach konsumentów (Dz. U. z 2014 r., poz. 827).
- 6. Zgodnie z przepisami ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną podmiot korzystający ze strony Sklepu, zobowiązany jest do nieumieszczania na tej stronie treści o charakterze bezprawnym.
- 7. Regulamin jest dostępny na stronie www.butsklep.pl/regulamin-a oraz w wersji papierowej w siedzibie firmy Butsklep Sp. z o.o., ul. Garażowa 4/17, 02-651 Warszawa.
- 8. Wszystkie prezentowane na stronie Sklepu nazwy towarów są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
- 9. W przypadku Klientów nie będących konsumentami lub przedsiębiorcami uprzywilejowanymi, nie stosuje się postanowień o odstąpieniu od umowy wskazanych w § 9. niniejszego regulaminu.
- 10. Wszelkie spory powstałe na gruncie regulaminu lub umów sprzedaży rozstrzygał będzie polski sąd powszechny, chyba że z przepisów powszechnie obowiązujących wynika inna właściwość wyłączna sądu.
- 11. Minimalne wymagania techniczne wobec komputera, używanego do zakupów w Sklepie: komputer z dostępem do sieci Internet oraz poczty e-mail, wymagane oprogramowanie: komputer z systemem operacyjnym obsługującym jedną z poniższych przeglądarek internetowych: Internet Explorer 7.x i nowsze, Firefox 2.x i nowsze, Chrome 10.x i nowsze, Opera 8.x i nowsze, przeglądarka z włączoną obsługą akceptacji ciasteczek (cookies) oraz włączoną obsługą Java Script, wymagania sprzętowe: procesor klasy Pentium 233MHz lub szybszy, min. 64MB pamięci RAM, karta wideo i monitor o rozdzielczości min. 1024px w poziomie, klawiatura lub dowolne urządzenie wskazujące.