BLACK WEEKS -18%. Sprawdź »
  • Rejestracja
  • Logowanie
Koszyk: jest pusty...
  • Dostawa i Zwrot Gratis
  • 100 dni na zwrot towaru
  • Bezpłatna infolinia 800 703 007
Markowe buty damskie, męskie i dla dzieci - sklep internetowy ButSklep.pl
  • Kontakt
  • Damskie

    Buty Damskie

    • Botki
    • Na Obcasie
    • Kozaki
    • Półbuty
    • Klapki
    • Sportowe
    • Trampki
    • Glany
    • Trapery
    • Sandały

    Popularne marki

    • Blundstone
    • Ryłko
    • UGG
    • EMU Australia
    • Maciejka
    • Rieker
    • Birkenstock
    • Filippo
    • Caprice
    • Tamaris

    Kolekcja

    • Converse All Star
    • New Balance 574
    • adidas Originals
    • Nike Air Force
    • adidas NEO
    • Vans Authentic
    • adidas ZX Flux
    • Reebok Classic
    • adidas Superstar
    • Nike Air Max

    Styl

    • Sportowy
    • Klasyczny
    • Wygodny
    • Młodzieżowy
    • Elegancki
    • Rockowy
    • Skate
    • Promocje
    • Nowości
    • Bestsellery
  • Męskie

    Buty Męskie

    • Sztyblety
    • Sportowe
    • Trapery
    • Półbuty
    • Trampki
    • Klapki
    • Glany
    • Sandały

    Popularne marki

    • Blundstone
    • Converse
    • Dr. Martens
    • Birkenstock
    • Rieker
    • UGG
    • Wojas
    • Salomon
    • Mustang
    • Altercore

    Kolekcja

    • adidas Originals
    • New Balance 574
    • Crocs Crocband
    • adidas ZX Flux
    • adidas NEO
    • Nike Air Force
    • Nike Air Max
    • Reebok Classic
    • Converse All Star
    • Puma Motorsport

    Styl

    • Sportowy
    • Klasyczny
    • Wygodny
    • Młodzieżowy
    • Elegancki
    • Rockowy
    • Skate
    • Promocje
    • Nowości
    • Bestsellery
  • Dziecięce

    Buty Dziecięce

    • Kozaki
    • Trzewiki
    • Klapki
    • Sportowe
    • Trampki
    • Sandałki
    • Kalosze
    • Balerinki

    Popularne marki

    • UGG
    • EMU Australia
    • Geox
    • Converse
    • Big Star
    • Tommy Hilfiger
    • Puma
    • Skechers

    Kolekcja

    • Crocs Crocband
    • Converse All Star
    • adidas Originals
    • New Balance 574
    • New Balance 410
    • Nike Air Max
    • Puma Motorsport

    Styl

    • Sportowy
    • Klasyczny
    • Wygodny
    • Młodzieżowy
    • Elegancki
    • Rockowy
    • Skate
    • Promocje
    • Nowości
    • Bestsellery
  • Akcesoria
  • Nowości
  • Promocje
  • Bestsellery
  • Marki
  • Moje Konto

Regulamin

start Informacje Regulamin Powrót

Informacje

  • Opinie Klientów
  • Historia
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

Obsługa Klienta

  • Kontakt
  • Dostawa
  • Płatności
  • Odbiór osobisty
  • Zwroty, wymiany
  • Reklamacje
  • Jak wybrać rozmiar
  • FAQ

Regulamin sklepu ButSklep.pl

Niniejszy regulamin (dalej zwany „Regulaminem”) określa zasady korzystania z internetowego sklepu znajdującego się pod adresem www.butsklep.pl.

Akceptacja postanowień niniejszego regulaminu jest warunkiem dokonania zakupów w sklepie internetowym www.butsklep.pl.

§ 1. Postanowienia ogólne

  • 1. Witryna znajdująca się pod adresem www.butsklep.pl jest sklepem internetowym i służy do prowadzenia sprzedaży na odległość za pośrednictwem sieci Internet.
  • 2. Prowadzącą sklep internetowy www.butsklep.pl – zwany dalej „Sklepem”, jest Spółka Butsklep Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Garażowej 4 lok. 17, 02-651 Warszawa, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000473170, NIP: 521-365-37-63, REGON: 146838253, e-mail: [email protected], tel.: 800 703 007.
  • 3. Niniejszy regulamin stosuje się do umów sprzedaży zawieranych między:
    • a. spółką Butsklep Sp. z o.o. – zwana dalej „Sprzedawcą”, a
    • b. nabywcami jej produktów – osobami składającymi zamówienie – zwanymi dalej „Klientami”.
  • 4. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej.
  • 5. Postanowienia niniejszego Regulaminu dotyczące konsumentów mają zastosowanie od dnia 1 stycznia 2021 r. i do umów zawartych od tego dnia także do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (zwanej dalej: „Przedsiębiorcą na prawach konsumenta”).
  • 6. Sprzedaż w Sklepie prowadzona jest tylko na terenie Polski, sprzedaż poza granicami Polski możliwa jest pod warunkiem wcześniejszego porozumienia się ze Sprzedawcą.
  • 7. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z zapewnieniami Sklepu, podawanymi przy ich opisach oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  • 8. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w href="https://www.butsklep.pl/polityka_cookies-a">polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Sprzedawcy).
  • 9. Poniższe określenia użyte w niniejszym Regulaminie i rozpoczynające się wielką literą mają następujące znaczenia:
    • a. AKT O USŁUGACH CYFROWYCH – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych) (Dz.U. L 277 z 27.10.2022, s. 1–102).
    • b. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
    • c. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
    • d. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
    • e. KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
    • f. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
    • g. KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
    • h. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
    • i. NIELEGALNE TREŚCI – informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży Produktów lub świadczenia Usług Elektronicznych, nie są zgodne z prawem Unii Europejskiej lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii Europejskiej, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa.
    • j. PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma (towar) będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
    • k. PRZEDSIĘBIORCA NA PRAWACH KONSUMENTA – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
    • l. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
    • m. SKLEP INTERNETOWY, SKLEP – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym www.butsklep.pl.
    • n. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – spółka Butsklep Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Garażowej 4 lok. 17, 02-651 Warszawa, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000473170, NIP: 521-365-37-63, REGON: 146838253, e-mail: [email protected], tel.: 800 703 007.
    • o. UMOWA SPRZEDAŻY –umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
    • p. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
    • q. USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
    • r. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
    • s. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

§ 2. Opisy i zdjęcia Produktów

  • 1. Sprzedawca udostępnia Klientom ogólną informację o Produktach znajdujących się na stronie Sklepu, zawierającą opis Produktu zgodnie z informacjami rozpowszechnianymi przez producenta lub dystrybutora.
  • 2. Wygląd, w szczególności kolor Produktów prezentowanych na stronie internetowej Sklepu może nieznacznie odbiegać od rzeczywistego wyglądu tych Produktów w granicach właściwych dla rozbieżności występujących pomiędzy rzeczywistym wyglądem danej rzeczy a jej wyglądem na zdjęciu. Niniejszy punkt ma wyłącznie charakter informacyjny i nie ma na celu prowadzić do wyłączenia ani ograniczenia jakiejkolwiek ewentualnej odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta z tytułu braku zgodności Produktu z umową.

§ 3. Usługi Elektroniczne w Sklepie Internetowym

  • 1. W Sklepie Internetowym obok sprzedaży Produktów udostępniane są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.
  • 2. Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków przez Usługobiorcę – (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji oraz (2) kliknięciu pola „Zarejesruj się”. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Usługobiorcy: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej oraz hasło.
  • 3. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub też pisemnie na adres: ul. Garażowa 4 lok. 17, 02-651 Warszawa.
  • 4. Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Zamawiam i płacę” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
  • 5. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
  • 6. Newsletter – korzystanie z Newslettera możliwe jest poprzez podanie w odpowiedniej rubryce na stronie Sklepu Internetowego w polu „Newsletter” imienia i adresu poczty elektronicznej Usługobiorcy, na który mają być wysyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola „Zapisz się” - z tą chwilą Usługobiorca zostaje zapisany na Newsletter. Na Newsletter można się także zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta lub w trakcie składania Zamówienia za pośrednictwem Formularza Zamówienia – z chwilą utworzenia Konta lub złożenia Zamówienia Usługobiorca zostaje zapisany na Newsletter.
  • 7. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez (1) wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub też pisemnie na adres: ul. Garażowa 4 lok. 17, 02-651 Warszawa.
  • 8. Minimalne wymagania techniczne wobec komputera, używanego do korzystania z Usług Elektronicznych w Sklepie: komputer z dostępem do sieci Internet oraz poczty e-mail, wymagane oprogramowanie: przeglądarka internetowa w aktualnie wspieranej wersji: Microsoft Firefox, Chrome, Opera, przeglądarka z włączoną obsługą akceptacji ciasteczek (cookies) oraz włączoną obsługą Java Script, wymagania sprzętowe: procesor klasy Pentium 233MHz lub szybszy, min. 64MB pamięci RAM, karta wideo i monitor o rozdzielczości min. 1024px w poziomie, klawiatura lub dowolne urządzenie wskazujące.
  • 9. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania w Sklepie Internetowym, w tym w trakcie składania Zamówienia lub rejestracji Konta, wyłącznie danych kompletnych, prawidłowych i zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym, w tym Nielegalnych Treści.
  • 10. Tryb postępowania reklamacyjnego dotyczący Usług Elektronicznych wskazany jest w pkt. 6. Regulaminu.

§ 4. Warunki zawarcia Umowy Sprzedaży

  • 1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z § 3. ust. 4 Regulaminu.
  • 2. Zamówienia są przyjmowane przez Sklep za pośrednictwem strony www.butsklep.pl 7 dni w tygodniu 24h na dobę, realizowane natomiast (kompletowane i wysyłane) we wszystkie Dni Robocze.
  • 3. Bieżąca obsługa Klientów prowadzona jest w Dni Robocze w godzinach od 9.00 do 19.00, w sobotę w godzinach od 10.00 do 16.00, pod numerem telefonu: 800 703 007 oraz mailowo pod adresem: [email protected]
  • 4. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówienia przebiega standardowo w następujący sposób:
    • a. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z § 3. ust. 4 Regulaminu.
    • b. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
  • 5. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz (2) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.
  • 6. W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, że Zamówienie złożone przez Klienta zawiera dane nieprawdziwe, niekompletne lub w inny sposób uniemożliwiające wykonanie Umowy Sprzedaży, Klient obowiązany będzie na wezwanie Sprzedawcy do uzupełnienia lub poprawienia podanych danych. Sprzedawca może wyznaczyć w tym celu Klientowi dodatkowy termin na wykonanie zobowiązania, z zagrożeniem, iż po jego upływie uprawniony będzie do odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
  • 7. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczana jest ograniczona liczba Produktów i realizacja Zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych Zamówień, aż do wyczerpania Produktów przeznaczonych do tego typu sprzedaży.
  • 8. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny, a na życzenie Klienta również faktura VAT. Warunkiem otrzymania faktury jest zaznaczenie tego w odpowiednim miejscu w formularzu oraz podanie danych koniecznych do wystawienia faktury, wskazanych w formularzu.

§ 5. Sposoby i terminy płatności za Produkt

  • 1. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a gdy charakter Produktu nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości – sposobie, w jaki będą one obliczane, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
  • 2. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
    • a. płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki;
    • b. płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
    • c. płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej https://www.payu.pl.
    • d. płatności BLIK za pośrednictwem serwisu Paynow.pl.
  • 3. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu PayU.pl. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi: PayU.pl – spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, kapitał zakładowy w wysokości 4.000.000 zł w całości opłacony, NIP: 779-23-08-495.
  • 4. Rozliczenia transakcji BLIK przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu Paynow.pl. Obsługę płatności BLIK prowadzi: Paynow.pl – spółka mElements S.A. z siedzibą w Warszawie (adres siedziby: ul. Prosta 18, 00-850 Warszawa), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000590484, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy wg stanu na dzień 01.01.2023 r. wynosi 14 500 000 zł w całości opłacony, NIP: 522-304-78092, reprezentowana przez agenta tj. mBank S.A. na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
  • 5. Termin płatności:
    • a. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 4 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
    • b. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

§ 6. Sposoby i terminy dostawy Produktu

  • 1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • 2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
  • 3. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 14 dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 14 dni roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
    • a. w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
    • b. w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  • 4. Zamówiony Produkt wraz z dowodem zakupu (oryginał faktury lub paragon) wysyłany jest na adres podany przez Klienta podczas składania Zamówienia i zgodnie z wybranym przez niego sposobem dostarczenia.
  • 5. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane Klient może odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz zachować kopię protokołu.

§ 7. Wymiana Produktu

  • 1. Opisana w niniejszym § 7 Regulaminu możliwość wymiany Produktu nie narusza uprawnień Klienta będącego konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta w zakresie reklamacji lub prawa odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, o których mowa w dalszej części Regulaminu. Prawo wymiany Produktu, o którym mowa poniżej, ma charakter dodatkowy i dobrowolny.
  • 2. Istnieje możliwość wymiany niewłaściwie dobranego rozmiaru obuwia na inny w terminie 100 dni od dnia dostarczenia obuwia Klientowi. Do zachowania terminu na wymianę wystarczy poinformowanie Sprzedawcy o chęci skorzystania z wymiany przed jego upływem.
  • 2. W przypadku chęci skorzystania z wymiany obuwia Klient powinien skontaktować się ze Sklepem, podać nr zamówienia lub imię i nazwisko, rozmiar obuwia na wymianę oraz wybrać jeden z dwóch dostępnych i darmowych sposobów dostawy do Sklepu - kurier DHL/UPS lub paczkomaty InPost.
  • 3. Jeżeli wskazane przez Klienta obuwie będzie dostępne, to Sklep dokona rezerwacji oraz poinformuje o tym Klienta.
  • 4. Odsyłając obuwie do Sklepu za pomocą:
    • a. kuriera DHL/UPS, Sklep wyśle Klientowi w wiadomości e-mail etykietę zwrotną, która należy dołączyć do przesyłki,
    • b. paczkomatów InPost, należy postępować według komunikatów odstępnych na stronie wygodnezwroty.pl/ButSklep lub szybkiezwroty.pl/ButSklep. Wymienione obuwie zostanie wysłane na poprzednio wskazany adres Klienta, na koszt Sklepu.
  • 5. Odsyłany Produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Nie dotyczy to sytuacji, gdy ślady użytkowania wynikają jedynie z korzystania z Produktu w zakresie koniecznym do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta.
  • 6. Sklep prosi o nie zaklejanie oryginalnych pudełek w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia pudełka.
  • 7. Na zasadzie indywidualnych ustaleń z Klientem dopuszczalna jest również możliwość wymiany Produktu na inny, znajdujący się w ofercie Sklepu. Chęć wymiany należy zgłosić e-mailowo na adres [email protected].

§ 8. Procedura rozpatrywania reklamacji

  • 1. Niniejszy § 8 Regulaminu określa procedurę rozpatrywania reklamacji wspólną dla wszystkich reklamacji składanych do Sprzedawcy, w szczególności reklamacji dotyczących Produktów, Umów Sprzedaży, Usług Elektronicznych oraz pozostałych reklamacji związanych z działaniem Sprzedawcy lub Sklepu Internetowego.
  • 2. Podstawa i zakres odpowiedzialności ustawowej Sprzedawcy określone są powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o prawach konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). Poniżej wskazane są dodatkowe informacje dotyczące przewidzianej przez prawo odpowiedzialności Sprzedawcy za zgodność Produktu z Umową Sprzedaży:
    • a. W przypadku reklamacji Produktu zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r., odpowiedzialność Sprzedawcy określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
    • b. W przypadku reklamacji Produktu zakupionego przez Klienta będącego konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r., odpowiedzialność Sprzedawcy określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.
    • c. W przypadku reklamacji Produktu zakupionego przez Klienta niebędącego konsumentem ani Przedsiębiorcą na prawach konsumenta odpowiedzialność Sprzedawcy określają także dodatkowe (umowne) postanowienia znajdujące się w § 11. Regulaminu skierowanym do przedsiębiorców. Postanowienia te mają pierwszeństwo przed pozostałymi postanowieniami niniejszego Regulaminu.
  • 3. Reklamacja może zostać złożona na przykład:
    • a. pisemnie na adres: Butsklep Sp. z o.o., ul. Garażowa 4 lok. 17, 02-651 Warszawa;
    • b. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected];
  • 4. Przesłanie lub zwrot Produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: ul. Garażowa 4 lok. 17, 02-651 Warszawa.
  • 5. Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia braku zgodności z umową lub innego typu nieprawidłowości; (2) oczekiwań składającego reklamację, w szczególności żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  • 6. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.
  • 7. Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub Produkt) związane z przedmiotem reklamacji. Sprzedawca może także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
  • 8. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
  • 9. Poza odpowiedzialnością ustawową na Produkt może zostać udzielona gwarancja – jest to odpowiedzialność umowna (dodatkowa) i można z niej skorzystać, gdy dany Produkt jest objęty gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta lub dystrybutora). Szczegółowe warunki dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji, w tym także dane podmiotu odpowiedzialnego za realizację gwarancji oraz podmiotu uprawnionego do skorzystania z niej są dostępne w opisie gwarancji, np. w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji. Sprzedawca wskazuje, że w przypadku braku zgodności Produktu z umową Klientowi będącemu Konsumentem z mocy prawa przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt Sprzedawcy oraz że gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej.

§ 9. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur

  • 1. Metody rozwiązywania sporów bez udziału sądu to między innymi (1) umożliwienie zbliżenia stanowisk stron, np. poprzez mediację; (2) zaproponowanie rozwiązania sporu, np. poprzez koncyliację oraz (3) rozstrzygnięcie sporu i narzucenie stronom jego rozwiązania, np. w ramach arbitrażu (sąd polubowny). Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zasady dostępu do tych procedur oraz przyjazna wyszukiwarka podmiotów zajmujących się polubownym rozwiązywaniem sporów dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
  • 2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy, którego zadaniem jest między innymi udzielanie konsumentom informacji dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Z punktem konsument może się skontaktować: (1) telefonicznie – dzwoniąc pod numer 22 55 60 332 lub 22 55 60 333; (2) za pomocą poczty elektronicznej – przesyłając wiadomość na adres: [email protected] lub (3) pisemnie lub osobiście – w Centrali Urzędu przy placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie (00-030).
  • 3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego; (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej; lub (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m. in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem [email protected] oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00-18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
  • 4. Pod adresem http://ec.europa.eu/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/platforma-odr,161,pl.html).

§ 10. Prawo odstąpienia od umowy

  • 1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, każdy Klient będący konsumentem może w terminie 14 dni od umowy odstąpić – Sklep przedłuża możliwość skorzystania z tego uprawnienia do 100 dni – bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem:
    • a. kosztów wyboru sposobu dostarczenia Produktu innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę – w tym przypadku Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi kosztów dodatkowych, zwrócony zostanie koszt zgodnie z najtańszym sposobem dostawy,
    • b. kosztów bezpośredniego zwrotu Produktu Sprzedawcy.
    Z darmowego zwrotu konsument może w szczególności skorzystać wybierając dostawę kurierem DHL/UPS lub przy pomocy paczkomatów InPost.
  • 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta inną osobę trzecią inną, niż przewoźnik, a w przypadku, gdy:
    • a. umowa obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin 100 dni liczony jest od dnia objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części,
    • b. umowa polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony, termin 100 dni liczony jest od dnia objęcia w posiadanie przez konsumenta pierwszego z Produktów.
  • 3. Konsument może odstąpić od umowy składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu może być złożone w szczególności na piśmie i wysłane na adres Sklepu: Butsklep Sp. z o.o., ul. Garażowa 4 lok. 17, 02-651 Warszawa.
  • 4. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą, a jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  • 5. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca konsumentowi wszystkie dokonane przez konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Zwrot płatności następuje w taki sam sposób, jakiego użył konsument chyba, że konsument zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  • 6. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • 7. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
  • 8. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  • 9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  • 10. Zwroty Produktów powinny być kierowane na adres: Butsklep Sp. z o.o., ul. Garażowa 4 lok. 17, 02-651 Warszawa. Zalecane jest dołączenie do przesyłki dowodu zakupu, np. kopii paragonu, faktury lub dokumentu zamówienia – ułatwi i przyspieszy to dokonanie zwrotu płatności przez Sprzedawcę. . Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność zwrotu dokonanego z pominięciem tych elementów.
  • 11. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta, a także na stronie Sklepu Internetowego (tutaj). Konsument może skorzystać ze wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
  • 12. Postanowienia niniejszego § 10. Regulaminu dotyczące konsumenta stosuje się od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia również do Przedsiębiorców na prawach konsumenta.

§ 11. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

  • 1. Niniejszy § 101. Regulaminu oraz wszystkie postanowienia w nim zawarte są skierowane i tym samym wiążą wyłącznie Klienta lub Usługobiorcę niebędącego konsumentem ani Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, chyba że zastosowanie do tych osób postanowień zawartych w tym punkcie Regulaminu nie jest niedozwolone.
  • 2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  • 3. W przypadku Klientów niebędących konsumentami lub Przedsiębiorcami uprzywilejowanymi nie jest możliwe odstąpienie od umowy bez podania przyczyny na zasadach wskazanych w § 10. Regulaminu.
  • 4. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt lub braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży zostaje wyłączona.
  • 5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
  • 6. Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
  • 7. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
  • 8. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Ograniczenie kwotowe, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych przez Usługobiorcę/Klienta w stosunku do Usługodawcy/Sprzedawcy, w tym także w przypadku braku zawarcia Umowy Sprzedaży lub niezwiązanych z Umową Sprzedaży. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści. Sprzedawca nie ponosi także odpowiedzialności za opóźnienie w przewozie przesyłki.
  • 9. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą a Klientem/Usługobiorcą zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.

§ 12. Opinie o Produktach

  • 1. Sprzedawca umożliwia swoim Klientom wystawianie i dostęp do opinii o Produktach oraz o Sklepie Internetowym na zasadach wskazanych w niniejszym punkcie Regulaminu.
  • 2. Wystawienie opinii przez Klienta możliwe jest po skorzystaniu z formularza umożliwiającego dodanie opinii o Produkcie lub Sklepie Internetowym. Formularz ten może być udostępniony bezpośrednio na stronie Sklepu Internetowego (w tym także za pomocą zewnętrznego widgetu) lub może zostać udostępniony za pomocą indywidualnego linku otrzymanego przez Klienta po zakupie na podany przez niego adres poczty elektronicznej. Dodając opinię, Usługobiorca może również dodać ocenę graficzną lub zdjęcie Produktu – jeżeli taka opcja jest dostępna w formularzu opinii.
  • 3. Opinia o Produkcie może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy oraz przez Klienta, który dokonał zakupu opiniowanego Produktu. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych Umów Sprzedaży w celu wystawienia opinii o Produkcie. Opinia o Sklepie Internetowym może być wystawiona przez osobę będącą Klientem Sklepu Internetowego.
  • 4. Dodawanie opinii przez Klientów nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Klient dodając opinię obowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem i dobrymi obyczajami.
  • 5. Opinie mogą być udostępniane bezpośrednio na stronie Sklepu Internetowego (np. przy danym Produkcie) lub w zewnętrznym serwisie zbierającym opinie, z którym współpracuje Sprzedawca i do którego odsyła na stronie Sklepu Internetowego (w tym także za pomocą zewnętrznego widgetu umieszczonego na stronie Sklepu Internetowego).
  • 6. Sprzedawca zapewnia aby publikowane opinie o Produktach pochodziły od jego Klientów, którzy zakupili dany Produkt. W tym celu Sprzedawca podejmuje następujące działania, aby sprawdzić, czy opinie pochodzą od jego Klientów:
    • a. Opublikowanie opinii wystawianej za pomocą formularza dostępnego bezpośrednio na stronie Sklepu Internetowego wymaga wcześniejszej weryfikacji przez Usługodawcę. Weryfikacja polega na sprawdzeniu zgodności opinii z Regulaminem, w szczególności na sprawdzeniu, czy osoba opiniująca jest Klientem Sklepu Internetowego – w tym wypadku Sprzedawca sprawdza, czy osoba ta dokonała zakupu w Sklepie Internetowym, a w przypadku opinii o Produkcie sprawdza dodatkowo, czy zakupiła opiniowany Produkt. Weryfikacja następuje bez zbędnej zwłoki.
    • b. Sprzedawca może wysyłać swoim Klientom (w tym także za pomocą zewnętrznego serwisu zbierającego opinie, z którym współpracuje) indywidualny link na podany przez niego przy zakupie adres poczty elektronicznej – w ten sposób dostęp do formularza opinii otrzymuje wyłącznie Klient, który dokonał zakupu Produktu w Sklepie Internetowym.
    • c. W razie wątpliwości Sprzedawcy lub zastrzeżeń kierowanych do Sprzedawcy przez innych Klientów lub osoby trzecie, czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt, Sprzedawca zastrzega sobie prawo skontaktowania się z autorem opinii celem wyjaśnienia i potwierdzenia, że faktycznie jest Klientem Sklepu Internetowego lub dokonał zakupu opiniowanego Produktu.
  • 7. Wszelkie uwagi, odwołania od weryfikacji opinii, czy też zastrzeżenia czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt mogą być zgłaszane w trybie analogicznym do procedury reklamacyjnej wskazanej w § 8. Regulaminu.
  • 8. Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie nieprawdziwych opinii lub rekomendacji Klientów oraz nie zniekształca opinii lub rekomendacji Klientów w celu promowania swoich Produktów. Sprzedawca udostępnia opnie zarówno pozytywne, jak i negatywne. Sprzedawca nie udostępnia sponsorowanych opinii.

§ 13. Nielegalne treści i inne treści niezgodne z Regulaminem

  • 1. Niniejszy paragraf Regulaminu zawiera postanowienia wynikające z Aktu o Usługach Cyfrowych w zakresie dotyczącym Sklepu Internetowego i Usługodawcy. Usługobiorca co do zasady nie jest zobowiązany do dostarczania treści podczas korzystania ze Sklepu Internetowego, chyba że Regulamin wymaga podania określonych danych (np. dane do złożenia Zamówienia). Usługobiorca może mieć możliwość dodania opinii lub komentarza w Sklepie Internetowym korzystając z narzędzi udostępnionych w tym celu przez Usługodawcę. W każdym wypadku dostarczania treści przez Usługobiorcę jest on zobowiązany do przestrzegania zasad zawartych w Regulaminie.
  • 2. PUNKT KONTAKTOWY – Usługodawca wyznacza adres poczty elektronicznej [email protected] jako pojedynczy punkt kontaktowy. Punkt kontaktowy umożliwia bezpośrednią komunikację Usługodawcy z organami państw członkowskich, Komisją Europejską i Radą Usług Cyfrowych oraz jednocześnie umożliwia odbiorcom usługi (w tym Usługobiorcom) bezpośrednią, szybką i przyjazną komunikację z Usługodawcą drogą elektroniczną, na potrzeby stosowania Aktu o Usługach Cyfrowych. Usługodawca wskazuje język polski oraz język angielski do celów komunikacji z jego punktem kontaktowym.
  • 3. Procedura zgłaszania Nielegalnych Treści i działania zgodnie z art. 16 Aktu o Usługach Cyfrowych:
    • a. Na adres poczty elektronicznej [email protected] dowolna osoba lub dowolny podmiot może zgłosić Usługodawcy obecność określonych informacji, które dana osoba lub dany podmiot uważają za Nielegalne Treści.
    • b. Zgłoszenie powinno być wystarczająco precyzyjne i odpowiednio uzasadnione. W tym celu Usługodawca umożliwia i ułatwia dokonywanie na podany wyżej adres poczty elektronicznej zgłoszeń zawierających wszystkie poniższe elementy: (1) wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że zgłaszane informacje stanowią Nielegalne Treści; (2) jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Nielegalnych Treści, stosownie do rodzaju treści i konkretnego rodzaju usługi; (3) imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE; oraz (4) oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
    • c. Zgłoszenie, o którym mowa powyżej, uznaje się za dające podstawę do uzyskania faktycznej wiedzy lub wiadomości do celów art. 6 Aktu o Usługach Cyfrowych w odniesieniu do informacji, której dotyczy, jeżeli umożliwia Usługodawcy działającemu z należytą starannością stwierdzenie – bez szczegółowej analizy prawnej – nielegalnego charakteru danej działalności lub informacji.
    • d. Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe osoby lub podmiotu, które dokonały zgłoszenia, Usługodawca bez zbędnej zwłoki przesyła takiej osobie lub takiemu podmiotowi potwierdzenie otrzymania zgłoszenia. Usługodawca powiadamia także bez zbędnej zwłoki taką osobę lub taki podmiot o swojej decyzji w odniesieniu do informacji, których dotyczy zgłoszenie, przekazując informacje na temat możliwości odwołania się od podjętej decyzji.
    • e. Usługodawca rozpatruje wszystkie zgłoszenia, które otrzymuje w ramach mechanizmu, o których mowa powyżej, oraz podejmuje decyzje w odniesieniu do informacji, których dotyczą zgłoszenia, w sposób terminowy, niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności. Jeżeli na potrzeby takiego rozpatrywania lub podejmowania decyzji Usługodawca korzysta ze zautomatyzowanych środków, uwzględnia informacje na ten temat w powiadomieniu, o którym mowa poprzednim punkcie.
  • 4. Informacja na temat ograniczeń, które Usługodawca nakłada w związku z korzystaniem z Sklepu Internetowego, w odniesieniu do informacji przekazywanych przez Usługobiorców:
    • a. Usługobiorcę obowiązują następujące zasady w przypadku dostarczania jakichkolwiek treści w ramach Sklepu Internetowego:
      • i. obowiązek korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym do zamieszczania treści (np. w ramach opinii lub komentarzy) zgodnie z jego przeznaczeniem, niniejszym Regulaminem oraz w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich;
      • ii. obowiązek wprowadzania treści zgodnych ze stanem faktycznym oraz w sposób niewprowadzający w błąd;
      • iii. zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym, w tym zakaz dostarczania Nielegalnych Treści;
      • iv. zakaz przesyłania niezamówionych informacji handlowych (spam) za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
      • v. zakaz dostarczania treści naruszających powszechnie przyjęte zasady netykiety, w tym zawierających treści wulgarne lub obraźliwe;
      • vi. obowiązek posiadania – w przypadku, gdy jest to konieczne – wszelkich wymaganych praw i zezwoleń do dostarczania takich treści na stronach Sklepu Internetowego, w szczególności praw autorskich lub wymaganych licencji, zezwoleń i zgód na ich wykorzystywanie, rozpowszechnianie, udostępnianie, lub publikację, zwłaszcza prawa publikowania i rozpowszechniania w Sklepie Internetowym oraz prawo do wykorzystania i rozpowszechniania wizerunku bądź danych osobowych w przypadku treści, które obejmują wizerunek lub dane osobowe osób trzecich.
      • vii. obowiązek korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nie stwarzający zagrożenia bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego Usługodawcy, Sklepu Internetowego lub osób trzecich.
    • b. Usługodawca zastrzega sobie prawo moderowania treści dostarczanych przez Usługobiorców na stronę Sklepu Internetowego. Moderowanie odbywa się w dobrej wierze i z należytą starannością oraz z własnej inicjatywy Usługodawcy lub na otrzymane zgłoszenie w celu wykrycia, identyfikacji i usunięcia Nielegalnych Treści lub innych treści niezgodnych z Regulaminem lub uniemożliwienia do nich dostępu lub podejmowania niezbędnych środków, aby spełnić wymogi prawa Unii Europejskiej i prawa krajowego zgodnego z prawem Unii Europejskiej, w tym wymogi określone w Akcie o usługach cyfrowych, bądź też wymogi zawarte w Regulaminie.
    • c. Proces moderowania może odbywać się ręcznie przez człowieka lub opierać się na zautomatyzowanych lub częściowo zautomatyzowanych narzędziach ułatwiających Usługodawcy identyfikację Nielegalnych Treści lub innych treści niezgodnych z Regulaminem. Po zidentyfikowaniu takich treści Usługodawca podejmuje decyzję co do ewentualnego usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do treści lub w inny sposób ogranicza ich widoczność lub podejmuje inne działania, które uzna za konieczne (np. kontaktuje się z Usługobiorcą celem wyjaśnienia zastrzeżeń i zmiany treści). Usługodawca w sposób jasny i łatwo zrozumiały poinformuje Usługobiorcę, który dostarczył treści (w razie posiadania jego danych kontaktowych) o swojej decyzji, powodach jej podjęcia oraz dostępnych możliwościach odwołania się od tej decyzji.
    • d. Usługodawca realizując swoje prawa i obowiązki z Aktu o Usługach Cyfrowych zobowiązany jest działać z należytą starannością, w sposób obiektywny i proporcjonalny oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron, w tym odbiorców usługi, w szczególności z uwzględnieniem praw zapisanych w Karcie praw podstawowych Unii Europejskiej, takich jak wolność wypowiedzi, wolność i pluralizm mediów i inne prawa podstawowe i wolności.
  • 5. Wszelkie uwagi, skargi, reklamacje, odwołania lub zastrzeżenia dotyczące decyzji lub innych działań lub brak działań podjętych przez Usługodawcę na podstawie otrzymanego zgłoszenia lub decyzji Usługodawcy podjętej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu mogą być zgłaszane w trybie analogicznym do procedury reklamacyjnej wskazanej w § 8. Regulaminu. Korzystanie z tej procedury jest bezpłatne i umożliwia składanie skarg w sposób elektroniczny na podany adres poczty elektronicznej. Skorzystanie z procedury zgłaszania i rozpatrywania skarg pozostaje bez uszczerbku dla prawa danej osoby lub podmiotu do wszczęcia postępowania przed sądem oraz nie narusza jego innych praw.
  • 6. Usługodawca rozpatruje wszelkie uwagi, skargi, reklamacje, odwołania lub zastrzeżenia dotyczące decyzji lub innych działań lub brak działań podjętych przez Usługodawcę na podstawie otrzymanego zgłoszenia lub podjętej decyzji w sposób terminowy, niedyskryminujący, obiektywny i niearbitralny. Jeżeli skarga lub inne zgłoszenie zawiera wystarczające powody, aby Usługodawca uznał, że jego decyzja o niepodejmowania działań w odpowiedzi na zgłoszenie jest nieuzasadniona lub że informacje, których dotyczy skarga, nie są nielegalne i niezgodne z Regulaminem, lub zawiera informacje wskazujące, że działanie skarżącego nie uzasadnia podjętego środka, Usługodawca bez zbędnej zwłoki uchyla lub zmienia swoją decyzję co do ewentualnego usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do treści lub w inny sposób ograniczenia ich widoczności lub podejmuje inne działania, które uzna za konieczne.
  • 7. Usługobiorcy, osoby lub podmioty, które dokonały zgłoszenia Nielegalnych Treści, do których skierowane są decyzje Usługodawcy dotyczące Nielegalnych Treści lub treści niezgodnych z Regulaminem, mają prawo wyboru dowolnego organu pozasądowego rozstrzygania sporów certyfikowanego przez koordynatora ds. usług cyfrowych państwa członkowskiego w celu rozstrzygnięcia sporów dotyczących tych decyzji, w tym w odniesieniu do skarg, które nie zostały rozstrzygnięte w ramach wewnętrznego systemu rozpatrywania skarg Usługodawcy.

§ 14. Postanowienia końcowe

  • 1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 02.01.2023
  • 2. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim i zgodnie z prawem polskim.
  • 3. Zmiana Regulaminu:
    • a. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów lub terminów płatności lub dostaw, podlegania obowiązkowi prawnemu lub regulacyjnemu; zmiany zakresu lub formy świadczonych Usług Elektronicznych; dodania nowych Usług Elektronicznych; konieczności przeciwdziałania nieprzewidzianemu i bezpośredniemu zagrożeniu związanemu z ochroną Sklepu Internetowego, w tym Usług Elektronicznych i Usługobiorców/Klientów przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
    • b. Powiadomienie o proponowanych zmianach wysyłane jest z wyprzedzeniem co najmniej 15 dni przed dniem wejścia w życie tych zmian, z zastrzeżeniem zmiana może być wprowadzona bez zachowania 15-dniowego okresu powiadomienia w przypadku, gdy Usługodawca: (1) podlega obowiązkowi prawnemu lub regulacyjnemu, na podstawie którego zobowiązany jest do zmiany Regulaminu w sposób, który uniemożliwia mu dotrzymanie 15-dniowego okresu powiadomienia; lub (2) musi w drodze wyjątku zmienić swój Regulamin, aby przeciwdziałać nieprzewidzianemu i bezpośredniemu zagrożeniu związanemu z ochroną Sklepu Internetowego, w tym Usług Elektronicznych i Usługobiorców/Klientów przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa. W dwóch ostatnich przypadkach, o których mowa w zdaniu poprzednim, wprowadzenie zmian następuje ze skutkiem natychmiastowym, chyba że możliwe lub konieczne jest zastosowanie dłuższego terminu wprowadzenia zmian, o czym każdorazowo powiadamia Usługodawca.
    • c. W przypadku umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) Usługobiorca ma prawo rozwiązać umowę z Usługodawcą przed upływem okresu powiadomienia o proponowanych zmianach. Rozwiązanie takie staje się skuteczne w terminie 15 dni od dnia otrzymania powiadomienia. W przypadku zawarcia umowy o charakterze ciągłym, zmieniony Regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli został prawidłowo powiadomiony o zmianach, zgodnie z okresem powiadomienia przed ich wprowadzeniem i nie rozwiązał w tym okresie umowy. Dodatkowo w dowolnym momencie po otrzymaniu powiadomienia o zmianach, Usługobiorca może zaakceptować wprowadzane zmiany i tym samym zrezygnować z dalszego trwania okresu powiadomienia. W przypadku zawarcia umowy o innym charakterze niż umowy ciągłe, zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorcy przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
    • d. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Konsument ma prawo odstąpienia od umowy.
  • 4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 121), Ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.), a także oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  • 5. Regulamin jest dostępny na stronie www.butsklep.pl/regulamin-a oraz w wersji papierowej w siedzibie firmy Butsklep Sp. z o.o., ul. Garażowa 4/17, 02-651 Warszawa.
  • 6. Wszystkie prezentowane na stronie Sklepu nazwy Produktów są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.

Informacje

  • Opinie Klientów
  • Historia
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

Obsługa Klienta

  • Kontakt
  • Dostawa
  • Płatności
  • Odbiór osobisty
  • Zwroty, wymiany
  • Reklamacje
  • Jak wybrać rozmiar
  • FAQ

Znajdź nas na:

Markowe buty damskie, męskie i dla dzieci - sklep internetowy ButSklep.pl
Obsługujemy płatności PayU

Markowe buty sklep online. © ButSklep.pl 2025

Created by: MediaAmbassador

Dbamy o Twoją prywatność

Na naszej stronie korzystamy z plików cookies i podobnych technologii, aby zapewnić prawidłowe działanie witryny, jej bezpieczeństwo i podstawowe funkcje. Za Twoją zgodą używamy ich także do zbierania danych statystycznych, analizy sposobu korzystania z naszej strony oraz personalizacji treści i reklam.
Po akceptacji możemy udostępniać te informacje naszym zaufanym partnerom reklamowym, aby wyświetlać spersonalizowane reklamy dopasowane do Twoich zainteresowań. Więcej o tym, jak Google przetwarza dane osobowe dowiesz się pod tym linkiem.
Szczegóły dotyczące stosowanych plików cookies, wykazu partnerów i możliwości wycofania zgody znajdziesz w naszej Polityce prywatności i cookies.
Klikając „Zaakceptuj wszystkie”, zgadzasz się na instalację wszystkich kategorii plików cookies. Możesz również dostosować swoje preferencje, klikając „Ustawienia”.
To kategoria plików cookies, które są niezbędne do prawidłowego działania naszego sklepu internetowego. Umożliwiają nam one m.in. bezpieczną realizację Twoich zamówień, identyfikację Ciebie jako zalogowanego użytkownika czy zapamiętywania dodanych do koszyka produktów. Jeżeli możliwość zapisywania tych cookies’ów zostanie wyłączona, nasz sklep najprawdopodobniej nie będzie działał właściwie.
Dzięki tej kategorii plików cookies zbieramy anonimowe dane, które umożliwiają nam zrozumienie sposobu korzystania Użytkowników z naszego sklepu internetowego. Wiedza ta jest bardzo istotna, bowiem dzięki niej, możemy identyfikować elementy, które warto poddać modyfikacji, co finalnie poprawia m.in. komfort naszych Klientów, a korzystanie z naszej witryny staje się przyjemniejsze.
Dzięki analizie sposobu w jaki korzystasz z naszej strony, możemy lepiej dopasowywać jej zawartość Twoich preferencji. Wyświetlać Ci propozycje w oparciu o dane dotyczące Twoich ulubionych marek, kolorów, wybieranych rozmiarów lub np. preferowanego układu strony lub czcionki.
Jeżeli wyrazisz na te ciasteczka zgodę, umożliwisz nam dopasowywanie reklam do Twoich przewidywanych zainteresowań. Spersonalizowane reklamy naszego sklepu, które zobaczysz m.in w sieci reklamowej Google, na Facebook’u czy Instagramie, będą dzięki temu dla Ciebie bardziej użyteczne i ciekawsze.
Więcej o tym, jak Google przetwarza dane osobowe dowiesz się pod tym linkiem.
Zaakceptuj wybrane Ustawienia