Darmowy Zwrot, Bezpłatna Wymiana
Darmowy Zwrot
Obejrzyj, przymierz, skonsultuj, znowu przymierz... Na podjęcie decyzji masz aż 100 dni, a zwrot jest darmowy.
Czytasz dalej? Czyli jednak zwracasz :) W porządku, na szczęście to bardzo łatwe:
- Możesz skorzystać z naszego formularza zwrotu.
Wydrukuj go i wypełnij oraz podpisz się - będziemy za to bardzo wdzięczni :). Jeżeli masz problem z dostępem do drukarki, nie musisz koniecznie drukować formularza. Te same informacje możesz spisać na czystej kartce papieru, ważny jest natomiast Twój podpis. - Zapakuj zwracany produkt.
Oczywiście, najlepiej jak użyjesz pudełka, w którym został wcześniej dostarczony. Do środka włóż - dowód zakupu towaru (np. paragon lub fv) oraz wcześniej wypełniony formularz zwrotu. - Wyślij go do nas.
Poniżej znajdziesz instrukcję jak bezpłatnie odesłać do nas paczkę.
I już:) Oczywiście dopilnujemy, żeby Twoja wpłata jak najszybciej wróciła na Twoje konto. Jeśli zamówienie zostało opłacone za pośrednictwem PayU, pieniądze zostaną zwrócone w ten sam sposób. Zazwyczaj zajmuje nam to do dwóch dni roboczych od momentu przyjęcia zwrotu.
Bezpłatna Wymiana
Na mniejszy czy większy rozmiar? Nieistotne :) Ważne, że jest darmowa!
- Skontaktuj się z nami.
Jak tylko stwierdzisz, że chcesz wymienić rozmiar, najlepiej szybko się z nami skontaktuj. Podaj nr zamówienia lub imię i nazwisko oraz rozmiar na wymianę. Jeżeli jest dostępny od razu go dla Ciebie zarezerwujemy, co oczywiście potwierdzimy mailowo bądź telefonicznie. - Zapakuj towar na wymianę.
Dobrym rozwiązaniem jest wykorzystanie pudełka, w którym został dostarczony. - Odeślij paczkę do nas.
Poniżej znajdziesz instrukcję jak to zrobić i nie ponieść żadnych dodatkowych kosztów.
Dalej pałeczka po naszej stronie. Jak tylko otrzymamy od Ciebie buty, wyślemy zarezerwowaną parę.
Jak odesłać paczkę?
Twoja przesyłka może wybrać jedną z dostępnych form transportu: Kurier DHL, Paczkomaty InPost lub UPS Access Point. Oczywiście musisz jej w tym trochę pomóc. Sama niestety nie wskoczy do paczkomatu, nie pójdzie do Access Pointu UPS, ani nie wręczy się kurierowi:) Koszty tej podróży pokryje natomiast ButSklep.
- Kurier DHL:
- Skontaktuj się z nami i poproś o etykietę zwrotną DHL, a wyślemy Ci ją mailem.
- Wydrukuj etykietę i naklej ją na przesyłkę.
- Wejdź na dhl24.com.pl/zwroty, wpisz nr przesyłki i zwróć paczkę :)
- UPS Access Point:
- Skontaktuj się z nami i poproś o etykietę zwrotną UPS, a wyślemy Ci ją mailem.
- Wydrukuj etykietę i naklej ją na przesyłkę.
- Zanieś paczkę z naklejoną etykietą do najbliższego punktu UPS Access Point - Lokalizator, bądź umów się z kurierem UPS, aby odebrał paczkę w dogodnym dla Ciebie terminie - UPS – kontakt.
- Paczkomaty InPost:
- Wejdź na stronę szybkiezwroty.pl/butsklep
Czytelne komunikaty poprowadzą Cię dalej, aż pod konkretny paczkomat :)
- Wejdź na stronę szybkiezwroty.pl/butsklep