FAQ

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Całkowity czas realizacji zamówienia zawiera się w przedziale 24-48 godzin. Przesyłki są wysyłane we wszystkie w dni robocze. Jeżeli zamówienie zostanie złożone (w przypadku wysyłki za pobraniem) lub wpłata zostanie potwierdzona przez PayU (w przypadku płatności on-line) danego dnia do godz. 16:00, zostanie ono wysłane jeszcze w tym samym dniu. Po godz. 16:00 - w kolejnym dniu roboczym. Wszystkie paczki są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, która określa czas doręczenia przesyłki jako kolejny dzień roboczy po wysłaniu paczki.

2. Jakie są możliwe formy płatności za zakupiony towar?

Płatność może zostać zrealizowana przed wysyłką towaru, za pośrednictwem systemu PayU lub za pobraniem (przy odbiorze przesyłki). Szczegóły znajdziesz tutaj.

3. Czy jest możliwy odbiór osobisty zakupionego towaru?

Tak, zapraszamy. Szczegóły znajdziesz tutaj.

4. Nieodpowiednio wybrałem/am rozmiar butów. Czy mogę wymienić rozmiar?

Tak, oczywiście. Szczegóły znajdziesz tutaj.

5. Czy istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru ? W jaki sposób ?

Tak. Nasi Klienci zawsze mogą zwrócić kupione w Butsklep.pl produkty bez podania przyczyny w ciągu 100 dni od daty zakupu. Szczegóły znajdziesz tutaj.

6. Co się stanie jeżeli kurier nie zastanie mnie w domu?

W takiej sytuacji kurier powinien zostawić awizo z numerem telefonu (należy się z nim skontaktować i ustalić dogodny termin odbioru przesyłki) lub podjąć kolejną próbę dostarczneia przesyłki w innym terminie.

7. Czy przesyłki są doręczane także w weekendy?

Niestety, nie. Przesyłki są doręczane tylko w dni robocze.

8. Jaki jest koszt przesyłki przy zakupie więcej niż jednej pary butów?

Wszystkie, znajdujące się w ofercie Butsklep.pl modele obuwia wysyłamy za darmo. Szczegóły dotyczące kosztów przesyłek znajdziesz tutaj.

9. W jaki sposób mam wybrać właściwy rozmiar? Jak zmierzyć długość wkładki?

Najbezpieczniej jest sugerować się podaną w centymetrach długością wkładki ( jest zawsze podana obok danego rozmiaru). Jak zmierzyć długość wkładki? Szczegóły znajdziesz tutaj.

10. Jaki jest całkowity koszt zamówienia ? Czy są jakieś dodatkowe opłaty?

Całkowity koszt zamówienia składa się z kwoty stanowiącej wartość zakupionego towaru oraz kosztu przesyłki. Warto w tym miejscu wspomnieć, że wszystkie modele obuwia wysyłamy za darmo. Szczegóły dotyczące kosztów przesyłek znajdziesz tutaj.

11. Czy oferowane produkty produkty są objęte gwarancją? Na jaki okres?

Tak. Wszystkie zakupione w Butsklep.pl produkty są objęte 24 miesięczną gwarancją. Szczegóły znajdziesz tutaj.

12. Chcę złożyć reklamację. W jaki sposób mogę to zrobić?

Szczegóły dotyczące procedury składania reklamacji znajdziesz tutaj.

13. Przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym terminie. Co mam teraz zrobić?

W takim wypadku w pierwszej kolejności sugerujemy sprawdzić status przesyłki UPS. Żeby to zrobić wystarczy kliknąć w numer monitorowania przesyłki, ktróry jest dostępny w mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia oraz w historii zamówień po kliknięciu w nr danego zamówienia. Historia zamówień jest dostępna dla zarejestrowanych Klientów po zalogowaniu się. Można także skontaktować się z firmą UPS telefonicznie: UPS – kontakt. W tym wypadku także będzie konieczne podanie nr monitorowania przesyłki.

Oczywiście na każdym etapie można także skontaktować się z obsługą Butsklep.pl. Ustalimy co dzieje się z przesyłką, wyjaśnimy ewentualne wątpliwości, a jeżeli będzie to konieczne podejmiemy odpowiednie działania. Butsklep.pl – kontakt.

14. Otrzymałem/am towar niezgodny z zamówieniem. Co mam teraz zrobić?

Prosimy o możliwie szybki kontakt z obsługą Butskep.pl, podanie nr zamówienia, imienia i nazwiska oraz przekazanie informacji jaki towar został dostarczony. Produkt zgodny z zamówieniem zostanie niezwłocznie wysłany, a niewłaściwy odebrany od Klienta na koszt Butsklep.pl.

15. Towar który otrzymałem/am jest wadliwy. Co mam w teraz zrobić?

Prosimy o możliwie szybki kontakt z obsługą Butskep.pl, podanie nr zamówienia, imienia i nazwiska oraz krótkiego opisu wady. Produkt pozbawiony wad zostanie niezwłocznie wysłany, a wadliwy odebrany od Klienta na koszt Butsklep.pl.

16. Złożyłem(am) zamówienie, ale chcę rezygnować z zakupu? Co mam teraz zrobić?

Prosimy o możliwie szybki kontakt z obsługą Butskep.pl, podanie nr zamówienia, imienia i nazwiska oraz przekazanie informacji zawierającej prośbę o anulowanie transakcji (możemy ją anulować zanim towar zostanie wysłany). Zamówienie zostanie anulowane bez jakichkolwiek konsekwencji dla Klienta.

17. Pomyliłem/am się przy składaniu zamówienia. Co mam teraz zrobić?

Prosimy o możliwie szybki kontakt z obsługą Butskep.pl, podanie nr zamówienia, imienia i nazwiska oraz wytłumaczenie, w którym miejscu nastąpiła pomyłka. Poinformujemy jak w danej sytuacji należy dalej postąpić.

18. Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT?

Tak, oczywiście. Chcąc otrzymać fakturę należy w trakcie składania zamówienia zaznaczyć pole "Proszę przygotować Fakturę VAT" i uzupełnić potrzebne do jej wystawienia dane.