American Dream
GUESS to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Jej początki sięgają początku lat 80-tych, kiedy to pochodzący z południa Francji czterej bracia Marciano wybrali się do Kalifornii na wakacje. Zachwyceni hollywoodzkim blichtrem postanowili rozpocząć nowe życie w USA. A ponieważ mieli już doświadczenie w prowadzeniu biznesu (we Francji otworzyli kilkanaście sklepów) narodziła się skazana na sukces marka Guess.
A wszystko zaczęło się od...
Panowie podzielili się obowiązkami. Każdy z braci był odpowiedzialny za konkretne działania w firmie, które przynosiły firmie korzyści. Ale momentem przełomowym było wypuszczenie na rynek jeansów - Marilyn Jean, które zaczął sprzedawać słynny dom towarowy Bloomingdales. Później projekty pojawiły się w innych, największych sklepach w USA.
Moda (naprawdę) dla każdego
Nawet najlepszy projekt nie sprzeda się bez konkretnej promocji. Za tę gałąź biznesu odpowiedzialny był najmłodszy z braci. Paul doskonale radził sobie bez wsparcia wielkich agencji marketingowych czy doradców. Jego intuicja i doświadczenie sprawiły, że Guess podbił świat mody. Ambasadorkami marki były najlepsze modelki na świecie. Wiele kampanii Guess przeszło do historii. Połączenie elegancji z nonszalanckim stylem „dziewczyny z sąsiedztwa” sprawdziło się i nadal sprawdza doskonale. Guess słynie z dopasowanych jeansów, ale w kolekcjach można znaleźć absolutnie wszystko - od bielizny, po suknie wieczorowe, przez odzież bardziej sportową. W związku z tym nie mogło zabraknąć również dodatków takich jak paski, torebki czy buty - na obcasie, sportowe, trapery, workery, trampki, buty sportowe - tak jak w przypadku ciuchów, każdy znajdzie coś dla siebie.